Kembali melakar..

Assalamualaikum semuaaaa.




2 years ago, belog ku menyepi tanpa sebarang penulisan. Langsung tak memberi signal, tiba-tiba hilang entah kemana. Sebenarnya.. aku terlupa password belog. lol Plus, masa untuk menaip agak terganggu dek menghadap thesis selama setahun, tambah lagi buat part time dengan prof di kolej. Saja cari duit poket sendiri. Eceh. Biasalah kan, dunia makin mencabar, barang makin mahal. Semua benda mahal. Semua benda perlukan duit :D Gituh. -- Itu aku menyepi sampai tahun 2019. Ambik kau, kemain lama.


Alhamdulillah. Pengajian di peringkat ijazah almost done dalam pengajian Ijazah Sarjana Muda Dakwah dan Pengurusan Sumber Insan. Sudah banyak halangan dan rintangan aku lalui sepanjang sesi belajar ni. Malas nak cerita. Aku tahu, as a student akan lalui benda yang sama cuma corak perjalanan akan sedikit berbeza. 


Hasil ilham penulisan belog ni, adanya sahabat yang masih bertanya dan tertanya-tanya, "ngko tak aktif belog lagi ke Nadia?" "Belog ngko mana weh! Aku nak baca." Diaorang ni lah yang telah bagi aku semangat untuk kembali bercerita. Taklah sebagus blogger lain, tapi boleh lah kan hahahaha. Saja buat penghibur diri sendiri, eh! *Thank you everyone*.


This time, aku akan cuba cari masa untuk kembali bercerita. Ada yang sudi nak baca lagi tak? Bagi aku satu topic/idea untuk aku update next post nanti. Mungkin tak seberat macam before ni punya cerita. Aku nak tukar lebih santai dan tak terlalu keras. Yay or Nay?